A kosár üres - Összesen 0 Ft    Fizetés

 

Te is unod az otthon ücsörgést, a futár kergetését, a sorban állást a postán és adminisztrációt az átvételi pontokon? Mi segítünk rajtad! Megtiltotta a főnök, hogy az irodába rendeld a csomagokat, esetleg jól esne egy kis diszkréció vagy ajándékba lesz és nem akarod, hogy kiderüljön a meglepetés? Nem gond, itt jövünk mi a képbe! Nálunk csak 4 egyszerű lépés, és már viheted is a csomagod!

Webox_750x200_kényelem_convenience.jpg

 

Webox_atvetel_1.lepes.jpgWebox_atvetel_2.lepes.jpg

Webox_atvetel_3.lepes.jpgWebox_atvetel_4.lepes.jpg

Hogy működik Webox szolgáltatás?
Ha befejezted a vásárlást kérj Webox szállítási módot és válaszd ki a számodra legmegfelelőbb terminált. Ezután elvisszük a csomagodat a kívánt terminálba, aminek minden egyes lépését követheted. Amint a csomagod megérkezett SMS-ben és e-mailben értesítünk az egyedi nyitókódról. Ezután bármikor átveheted a csomagodat 72 órán belül.
 
Mennyibe kerül, ha ezt a szolgáltatást választom?
A Webox szállítás bruttó 690 399 forintba kerül, de ha a rendelés értéke több mint 25 000 forint, akkor ingyenesen szállítjuk ki a választott Webox terminálba!
 
Hol vannak a csomagátadó terminálok?
A Webox terminálok országszerte bevásárlóközpontoknál, benzinkutaknál, élelmiszer áruházaknál vannak elhelyezve, hogy biztosítva legyen az állandó és biztonságos hozzáférés. Nézd meg a térképen hol van a számodra legkényelmesebben elérhető Webox terminál!
 
Mennyi a minimum és maximum megengedett csomagsúly?
Nincs minimum csomagsúly, a maximum csomagonként 25 kg lehet. Amennyiben a csomag túlsúlyos, azaz meghaladja a megengedett 25kg-ot, nem áll módunkban terminálba kézbesíteni. Ebben az esetben 1500.-Ft külön díjért házhoz szállítjuk.
 
Mekkora csomagot lehet berakni a terminál rekeszeibe?
Három különböző méretű rekesz van termináljainkban. A legkisebb 8x38x64 cm-es, a közepes 19x38x64 cm-es és a legnagyobb 41x38x64 cm-es.

 

Egyszerre két csomag is kerülhet a terminál rekeszébe?
Nem. Egyszerre csak egy megfelelően felcímkézett csomag helyezhető el a rekeszbe. Arra viszont van lehetőséged, hogy több csomagot rendelj vagy adj fel egy terminálba, amelyek külön-külön rekeszekbe kerülnek.
 
Mikor választhatom ki az általam preferált terminált?
Az általad preferált terminált a vásárlás lezárásakor, a Webox szállítási mód kiválasztása után, a terminálok listájából tudod kiválasztani.
 
Van biztosítás a Webox által küldött csomagomon?
Igen, a csomagok biztosítva vannak 150.000.-Ft értékig.
 
Hogyan tudok fizetni a vásárlásomért?
Fizethetsz előre a webáruház által meghatározott módokon, vagy utánvéttel a Webox termináloknál. Ebben az esetben a kártya terminálon keresztül ki kell fizetned a képernyőn látható összeget, ha ez megtörtént akkor kinyílik a rekesz és átveheted a csomagod. A készpénz nélküli folyamatok bonyolításában közreműködő partnerünk az InPost S.a.r.l. Erről bővebb információ a WEBOX Adatkezelési Nyilatkozatában található.
 
Honnan fogom tudni hogy mikor vehetem át a csomagomat a Webox terminálból?
Amint a futárunk elhelyezte a csomagodat a kívánt terminálban, azonnal értesítünk SMS-ben és e-mailben. Ezek az üzenetek tartalmazzák a csomagod számát, a Webox terminál címét és egy nyitókódot. A nyitókód lehet numerikus vagy QR kód formátumú, az utóbbival a leggyorsabb az átvétel.
 
Meddig vehetem át a csomagomat a Webox terminálból?
A Webox terminálok 0-24 üzemelnek, ezért csomagodat bármikor átveheted, de csak az SMS/e-mail üzenet elküldésétől számított 72 órán belül.
 
Kapok valami figyelmeztetőt a csomagátvételről?
Igen, a második munkanapon, azaz 48 órával azután hogy elhelyeztük a csomagodat a terminálunkban küldünk neked egy figyelmeztetőt SMS-ben és e-mailben hogy emlékeztessünk már csak 24 órád maradt, hogy átvedd a csomagod.
 
Mikor küldik vissza a csomagomat a feladóhoz?
A csomagodat 72 órán át tároljuk a terminálokban, ezután visszavisszük a feladóhoz.
 
A nyitókód birtokában más is át tudja venni csomagomat?
Igen, erre úgy van lehetőséged hogy elküldöd az SMS-ben/e-mailben kapott egyedi nyitókódodat valakinek akiben megbízol, aki a TE mobilszámoddal át tudja venni a csomagodat. Ez esetben a címzett teljes felelősséggel tartozik azért, hogy a csomag átvételéhez szükséges információt harmadik személy részére átadta.
 
Mennyi idő alatt kerül a csomagom a Webox terminálba?
Feladástól számított akár 2-3 munkanapon belül. A kézbesítési idő attól függ, hogy pl. a webáruház a megrendelésed napján át tudja-e adni a terméket szállításra. Csomagod útját honlapunkon is követheted
 
Mit tegyek ha nem nyílik a terminál rekesze miután beírtam a kódot?
Kérlek ellenőrizd még egyszer hogy a beírt adatok helyesek-e . Ha ezután sem működik akkor kérlek hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 445 3663 telefonszámon.
Ügyfélszolgálatunk elérhető minden nap reggel 6:00-tól este 22:00-ig, ezután üzenetrögzítőn fogadjuk a bejelentéseket és másnap visszahívunk.

Mit tegyek, ha a terminál amit igénybe szeretnék venni nem működik?
Terminál meghibásodás esetén kérlek hívd ügyfélszolgálatunkat a +36 1 445 3663 telefonszámon 6:00-tól 22:00 óráig vagy írj egy rövid e-mailt az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.-ra a problémáról, a kiválasztott terminál helyével és a megkísérelt átvétel időpontjával.
Köszönjük vevőink bizalmát

Webpapir.hu


Ország Boltja 2013 Minőségi díj Kategória független kategória III. helyezett

Árumegosztó oldalak

Termékeink itt is megtalálhatók

Itt vagyunk

Webpapír Kft.

  • 1045 Budapest, Rózsa utca 21.
  • Telefonszámaink
    +36-1 704 59 90
    Fax: +36-1 704 59 90
    Mobil: +36-70 375 18 98
  • info@webpapir.hu
  • Nyitva tartás
    Hétfőtől - Szerdáig: 11-17 h-ig
    Csütörtök: 11-19-ig!
    Péntek: 11-16 h-ig
×

A weboldalunk a megfelelő felhasználói élmény biztosítása és a webáruház funkciók miatt sütiket (cookie) használ. Az oldal további használatával elfogadja ezek használatát.